counter customizable

fredag 2 januari 2009

PROLOG

tjena, detta är NHIO som skriver. jag har fått äran att skriva denna underbara bloggs allra första inlägg. det är någonting med att ha en gemensamm blogg. många har det nuförtiden, så jag tänkte att det nog är dags för mig att starta en blogg tillsammans med någon (och dessa två lyckligt lottade människor är Mimi Le och An Le). förutom att det är så hett och inne (precis som jag) med att ha en blogg ihop med en eller flera människor så finns det ju faktiskt en hel del fördelar.

en av fördelarna som jag kommer på just nu är att om inte jag uppdaterar så uppdaterar ju ändå MI. om varken jag eller MI uppdaterar, så uppdaterar (förhoppningsvis) X. och om ingen av oss uppdaterar så...ja du, jag hittar i alla fall inga nackdelar med att ha en gemensamm blogg så detta ser ljust ut! om inte det blir så att vi skribenter blir osams och börjar tjafsa med varandra genom bloggen, precis som fjortisar. dock är vi ju faktiskt fjortisar alla tre.

jag tycker det blir precis lagom att starta en ny blogg nu när år 2009 har tagit ett steg in i våra liv. människor vill ju ha NEW AND FRESH, vilket VI är. *blink*

SLUTSATS:
detta är vår nystartade gemensamma blogg. vi som skriver är NHIO aka SAM, Mimo aka MI och XT aka X (eller Mr. X).

en blogpost med en presentation om oss skribenter kommer att publiceras snarast, så att människor ska få lite humm om vilka vi är. för vi är ju faktiskt ganska intressanta människor. därför ska det bjudas på Diana Ross och bästisar!



hej så länge, och GOTT GOTT GOTT NYTT ÅR!

// NHIO

0 kommentarer: