counter customizable

måndag 5 januari 2009

min guitarhero-debut

idag (tekniskt sett så är det igår) har jag varit hos Angela och pluggat spanska. ja, vi hade bara planerat att plugga spanska (vilket vi faktiskt gjorde ett BRA tag). men efter ca en och en halv timmes intensivt pluggande ville Angela ge upp (jag är aldrig den som slutar plugga först *blink*) så hon föreslog att vi skulle köra lite guitar hero. och eftersom jag aldrig testat det var jag ju bara tvungen att falla! det var helt okej. eller det var ganska kul. nej, det var fan kul. självklart tog det lite tid att komma in i det, men jag blev riktigt bra! dock höll jag mig på Easy-nivån.

efter allt spelande började vi plugga spanska igen. duktigt, inte sant? och Angelas pojkvän tog över gitarrerna. jag och Angela gjorde färdigt övningstentan och vi bestämde oss för att laga middag så vi gick till Hemköp för att köpa lite råvaror och ostronsås till tillagningen av maten. middagen blev awesome (wokad kyckling med broccoli, morötter, sockerärtor och chili). till maten blev det sodastreamed vatten och film!

när filmen tog slut plockade vi undan och jag drog mig hemåt. klockan var strax över 23 och jag tänkte att jag skulle ta bussen hem eftersom det var ganska kallt. nej, det var RIKTIGT kallt. men självklart, det är söndag och bussarna hade slutat att gå. så jag fick gå hela vägen hem. det var kallt det. fy.



~ NHIO


0 kommentarer: